onsdag 8 september 2010

Bokmärke

I somras när vi var på Öland , tillsammans med Marcus och hans familj, kom Hugo till vår husvagn med en present till oss. Han hade ritat av farmor och farfar. En mycket stolt grabb visar vem som är vem.
Visst blir man glad för en så fin present.



Jag använder mitt" porträtt" till bokmärke,
det värmer mitt hjärta varje gång jag öppnar boken.

Här är både farmor och farfar
visst syns det väl att det är vi...

.....och så hälsar Taggen till er alla


Kram Birgit




10 kommentarer:

Lovisa sa...

Nämen Hugoälsklingen då :o) Vad mysigt att du har behållt dom...

Kram, vi ses snart!!

Tigris Predikantan sa...

Barns teckningar ... DE HAR SÅ MKT ENERGI OCH FANTASI!
:)

Ulla sa...

Finare porträtt får man leta efter. Om du tittar i min sidopanel så får du ett tips om hur du kan bevara dem för pappret är ju skört.

Monica sa...

Det är ju fullständigt porträttlikt!
Jag vet precis vad du menar, vi har en teckning av vår minsta dotterdotter i sovrummet och i arbetsrummet sitter en bild, signerad yngste dottersonen.
Kram, Monica

Tigris Predikantan sa...

Sv: jag hade bara tur ... antagligen för jag skulle INTE plocka/leta efter svamp! *ler*

Birgitta sa...

Vilka fina bokmärken. Dem får du vara rädd om. Nu väntar 20 l lingon på att få bli till sylt. Men jag ska sova först.
Kram Birgitta

Märta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Märta sa...

Fint med små barnteckningar! Här hänger två stycken på kylskåpet, det är de första vi har fått av tvillingarna.
Just nu har vi gråmulet väder med regn, känns som höst just nu. Hoppas det blir bättre, ska på 80 års kalas på hembygdsgården imorgon. Det blir så råkallt när vi ska vara där om det är dåligt väder.
Ha en skön helg!
Kram! Märta

(tog bort mitt första inlägg, stavade visst som en kråka)

Monica sa...

Vilka underbara bilder på er båda! Klart men ser vem som är vem....
Yack för din kommentar. Önskar dig en skön helg.

Black Iris sa...

Förstår verkligen att du njuter av det bokmärket.

Kram Maidi