torsdag 17 december 2009

//Mor Tuta Julafton kommer tidigt i år 2009.
Därav tidiga julklappar.
Så nu hänger även jag, gamla mor, på och drar mitt strå till stacken, genom att göra ett litet inlägg på din blogg, som dina döttrar fixat.
Det kom ett meil för någon dag sedan, där det stod. Hej Mormor. Nu har jag ett jobb åt dig ! Så berättes det att Åsa och Mia börjat en blogg till sin mammasom hon ska få till julklapp, även en undran över om inte jag också skulle kunna göra ett inlägg till denna blogg. Därför kom till, då det även var en perfekt beskrivning på hur man fixar ett inlägg.
Så önskar jag min älskade dotter, lycka till med bloggandet. Ser fram emot att ta del av och få läsa din blogg. GOD JUL Mor + Far

2 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Superbra Mormor att du bloggar!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hi hi, min mormor bloggar!!! Det ska jag minsann blogga om när mamma fått denna blogg =)
Bra jobbat mormor! Mia