onsdag 16 december 2009

Mor Tutas första inlägg

Fast egentligen är det inte Mor Tuta som skriver, det gör äldsta dottern... :-)
Det är ju så att mamma betyder ju väldigt mycket för en, eller ja för mig alltså. Bara det där att ringa för att fråga om ett recept, prickar på barnen eller alldagliga saker är ju så betydlesefullt! Tänk alla brev och mail som du har skrivit till mig när jag har varit utomlands, det är sådant som är värdefullt!

Mum o Dad
Så TACK Mummen för allt du gjort och GÖR för oss! Nu hoppas jag att vi bloggare i familjen ska kunna läsa om dig och din vardag och tankar. Kanske om Taggen eller några roliga kommentarer som du hör ibland. ;-) Säkerligen är Mormor också intresserad av att läsa din blogg, så håll till godo, det är bara att börja skriva!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer: