fredag 18 december 2009

Sist ut?

Hej Mor

Tänk att jag skulle göra mitt första blogginlägg efter mormor. Hon är alltså mer inne och mordern än jag... Men jag är i alla fall före dig, mamma, om detta nu är en tävling. (och det är det väl inte)

Jaha, då ska vi se, brukar ju som sagt inte göra detta, min fru är ju bättre på att skriva om allt och inget som händer i vardagen. Själv tycker jag det är lättare att skriva när det ska skällas på någon leverantör som inte gjort vad han ska eller något annat som hör till jobbet. Men dig kan jag ju inte skälla på, har mycket svårt att tänka ut något någon skulle vara arg på dig för.

Det ska i alla fall bli mysigt att komma hem i helgen, även om det blir ett kortare besök än det brukar. Det är alltid lika mysigt, barnen stortrivs och vi slappnar av och njuter av lugnet ett tag. Tror i och för sig inte det blir så lugnt just i morgon, julklappar och barn tillsammans är inte lika med lugn och ro. Sen är det alltid mysigt och kul att träffa mormor och morfar. Det blir alltför sällan, men jag blir alltid så glad när vi väl träffas.

Det var det det, då ses vi snart. Stor julkram till dig och pappa.
//Marcus

Inga kommentarer: