fredag 19 mars 2010

Paket igen..

Det kom ett paket på posten i dag igen. Vad glad man blir. Det var ett litet paket med fint papper. Det var från två av barnbarnen. Paketet innehöll vad jag hade önskat mej, pärlplattor. Jag har ett par sedan tidigare som de andra barnen har gjort. Det är så roligt att få pyssel som de små gjort.
Den dagen jag fyllde 29 år fick jag också en fin present, det är ju ett antal år sedan dess, Vi fick en tös. Vilken födelsedagspresent! Hon kom som barn nummer tre i familjen. Nu är hon vuxen och har egen familj. Du kan kika in till henne här om du vill och säga grattis.
I morron ska jag bjuda mina föräldrar och goda vänner på tårta. Barn och barnbarn får vi träffa senare eftersom de bor lite längre bort.


Presenten som värmde så gott.

När man kommit till min ålder har man ju massor av saker i gömmorna.
Men jag kunde inte motstå detta porslinsägg.
Ska nog lägga i lite Anthon Berg godis till påsk.

Plockade in några snödroppar och krokus som får pryda bordet i helgen.
Ha en skön fredagskväll med mys.
Kram Birgit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att paketet kom fram!
Fusk att du har snödroppar och krokus!
Kram från Bonnfrua

pastorsfrun sa...

Oh, vilka fina pärlplattor!!! Och de har skrivit sina namn själva!!! Jag blir helt tårögd, så fint är det.
Jättefina krokusar och snödroppar!!!
Kram doootera!

Märta sa...

O har du hittat krokus, vad fint! Vilka fina presenter du har fått av dina barnbarn.
Ha en skön helg!
Kram! Märta

Anonym sa...

Vilket fint påskägg, finns såna att handla i Kisa?
Vi vill också gratulera på födelsedagen!
Hälsningar Anita med familj

Millan sa...

Åh vilket fint påskägg!!!Jag har faktiskt aldrig sett sådant förut...
Åh vilken mysig vas/vaser!!! Vill också ha...*ler*
kram på dig!