onsdag 17 mars 2010

Paket

I dag har jag kännt mej lite nyttig, har bakat. Det är länge sedan jag såg botten i frysen, men nu gjorde jag det, så det var dags att ta fram lite bakattiraljer. Det blev kardemummabullar, muffins och några rågbullar som jag tagit receptet till hos Bagarstugan, där finns mycket fina tips om man är sugen på att baka. Visst är det gott med hembakat bröd, och när man har tid är det ju faktiskt en riktig skön avkoppling och så doftar det ju så gott i köket.
Det kom ett paket till mej också i dag. Det var från Birgitta som väver så mycket fint. Jag har vunnit en utlottning hos henne. Ett par vävda grytlappar, man kan använda dom som tabletter också.
Jag blev sååå glad.

Tack Birgitta för dessa och även på tipset om vandringsled.
Vi gillar att vandra så kanske vi testar den...

Kram Birgit

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Vad bra att du fått din vinst nu. Hoppas du kommer att använda dem.
Vad gott med nybakat. Här är helt tomt på det i frysen. Hinner liksom inte med allt.
Önskar dej en skön fortsatt vecka.
Kramisar Birgitta

Märta sa...

Grattis till din fina vinst!
Vad gott med lite nybakat, här är det dåligt på den fronten just nu.
Kram! Märta